Polityka prywatności i danych osobowych

Hurtownia Maskotek i Zabawek
Krajowa Grupa Prawna sp. z o.o.
ul. Aleje Jerozolimskie 85/21
02-001 Warszawa
NIP: 7011193093
Adres e-mail: [email protected]
Administrator danych: hurtowniamaskotek.pl


Warunkiem sfinalizowania zakupów w Sklepie jest podanie wszelkich wymaganych treścią formularza danych Klienta oraz zaznaczenie odpowiedniego pola ,,KUPUJĘ I PŁACĘ” stanowiącego wyrażenie zgody Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela co stanowi także zapoznanie się z regulaminem.

Wszelkie dane Klienta podawane podczas rejestracji w Sklepie będą wykorzystywane wyłącznie w celu:

  • realizacji, zmiany lub rozwiązania Umowy,
  • doręczenia zamówionego towaru,
  • wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru,
  • zapewnienia historii transakcji w systemie księgowym,
  • działań marketingowych (jeśli Klient wyrazi na to zgodę).

Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych, marketingowych, promocyjnych lub ofert specjalnych następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) – zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Administrator danych osobowych: Krajowa Grupa Prawna sp. z o.o. – właściciel hurtowniamaskotek.pl.
Dane są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa i wyłącznie na potrzeby sklepu.

Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane te są przetwarzane w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu.

Przekazywanie danych – podmioty trzecie

Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również przez następujące podmioty:

1. Firmy kurierskie (adres dostawy):

  • DPD,
  • InPost,
  • inne firmy kurierskie,

W zakresie: imię i nazwisko, adres dostawy, telefon, e-mail – wyłącznie w celu realizacji doręczenia paczki.

2. Operatorzy płatności:

  • PayNow (mBank S.A.),
  • inne – zgodnie z wybraną metodą płatności,

W zakresie minimalnym, koniecznym do przeprowadzenia płatności.


W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do niezbędnego minimum.

Ponadto, podane przez Klienta dane mogą zostać udostępnione organom publicznym (np. urząd skarbowy, sąd), jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają.


Prawa Klienta (RODO)

Klient ma prawo w każdej chwili do:

  • dostępu do swoich danych,
  • poprawiania danych,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • przeniesienia danych,
  • usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”).

Zgłoszenia można kierować na adres e-mail: [email protected]
Administrator zobowiązuje się do ich realizacji w terminie określonym przepisami prawa.

W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych lub rezygnacji z newslettera, dane zostaną niezwłocznie usunięte.


Zgody marketingowe / newsletter

Za dodatkową zgodą Klienta, dane mogą być wykorzystywane do celów promocyjnych i marketingowych, w tym:

  • wysyłania ofert,
  • powiadomień o nowościach,
  • rabatów i promocji.

Newsletter wysyłany jest na podany adres e-mail, zapis następuje przez zaznaczenie odpowiedniego pola. Rezygnacja z newslettera możliwa jest w dowolnym momencie – poprzez link w wiadomości lub wysyłając wiadomość na adres: [email protected]


Pliki cookies

Sklep używa tzw. „cookies” (ciasteczek), które:

  • zwiększają użyteczność i funkcjonalność strony,
  • przyspieszają działanie Sklepu,
  • mierzą liczbę odsłon i najpopularniejsze produkty.

Cookies to małe pliki tekstowe, przechowywane w komputerze użytkownika.
Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć obsługę cookies w swojej przeglądarce, co jednak może ograniczyć działanie niektórych funkcji Sklepu.


Towar sezonowy, nieodebrane paczki i odpowiedzialność Klienta

Towar sezonowy, w tym w szczególności zabawki letnie, świąteczne oraz produkty wprowadzane tymczasowo do sprzedaży w okresach o podwyższonym popycie, nie podlegają zwrotowi ani wymianie – zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.).

W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta (np. przesyłki pobraniowej), Klient:

  • zobowiązuje się do zapłaty za zamówienie,
  • pokrywa również koszty przesyłki zwrotnej,
  • a także ewentualne koszty magazynowania towaru.

Niezastosowanie się do obowiązku zapłaty skutkuje:

  1. Wystawieniem wezwania do zapłaty,
  2. Skierowaniem sprawy do e-sądu (elektronicznego postępowania upominawczego),
  3. Zgłoszeniem zadłużenia do rejestrów: KRD, BIG, ERIF, itp.

Wszystkie działania są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i mają na celu ochronę interesów sprzedawcy w obrocie hurtowym.

Shopping Cart
Scroll to Top
× Jak mogę pomóc?